הכל עניין של מזל

| 14/11/2011 | 0 Comments

סוד המזל הוא מדריך ליצירת מזל בחיי היומיום – כי מי מאיתנו אינו רוצה שהמזל ישחק במגרש שלו?  הספר סוד המזל מאת ענת לב אדלר, מציע דרכים שונות ליצירת מזל במשפחה, בבית, בזוגיות, בתחום הפריון, בעסקים, עם הילדים, ובוחן את האופן בו אנחנו יכולים להשפיע על המזל בחיים שלנו. למשל, הידעתם שלפי האמונה של עמי הבלקן, חייבים להחזיר ביצים שלווינו, כדי לשמור על המזל הטוב של הילדים? והאם ידעתם שהספרדים מאמינים שלטאה בבית מביאה מזל? ולראייה – עשרות הלטאות של גאודי שפזורות בברצלונה.

מי לא רוצה להכריז על עצמו כי הוא בר מזל? מי לא רוצה להרגיש שמזלו שפר עליו? האם אנו יכולים להשפיע על המזל? האם אנו יכולים לכוון, להשיג, לזרז או לעודד את המזל כדי שייכנס אל תוך חיינו? יש הטוענים שכן, ואף מגלים את הדרכים שלהם להשפיע על המזל. האם הוא ניתן לשליטה? האם אנחנו יכולים לכוון אותו? לזמן אותו? להתאמן ולשפר אותו? להכניס אותו אל תוך חיינו ולגרום לו לשחק במגרש שלנו?

מתוך כך נולד הרצון לחקור את תחום המזל במטרה לכתוב ספר נוסף בסדרת מדריכי המתנה, הנחשבת לסדרת ספרי המתנה המצליחה בישראל", מספרת ענת לב אדלר.

ענת יצאה למסע מרתק בין חוקרים ואנשי עסקים, מיסטיקנים ופרופסורים באוניברסיטה, מאמנים אישיים ואסטרולוגים, אנשי רוח ודת, בלשנים ובלשנים, אנשי קבלה ואנתרופולוגים ואת כולם חקרה אודות המזל.

התוצאה היא ספר המתנה "סוד המזל", מדריך שהמוטו שלו קובע: "המזל הוא המפגש בין ההכנה המוקדמת להזדמנות".

ענת לב אדלר, נשואה לאיתמר ואמא לשניים, מתגוררת בתל אביב, עיתונאית, עורכת, סופרת, פזמונאית. מאז 1997 עורכת תחום הפנאי והלייף-סטייל במוסף היומי 24 שעות של ידיעות אחרונות.  לשעבר עורכת שבועון הנוער ראש 1 ועורכת מוסף הצעירים פיוז מבית ידיעות אחרונות.

הספר הוא גם מדריך מעשי ליצירת מזל בחיים: תרגיל בתודעת המזל, מדיטציה למזל, איך למגנט אל תוך חיינו מצבים מעתירי מזל, איך להכניס את המזל הביתה ולפני שנכנסים לבית חדש, איך ליצור מזל הטוב לפני החתונה, בתחום הפריון ובזוגיות, בעסקים ובתחום הכלכלי וכמובן איך ללמד את הילדים לחשוב חשיבה של מזליסטים.

ענת לב אדלר אומרת, כי בספר סוד המזל היא מביאה גם סקירה של תפישת המזל בתרבויות השונות – קמעות, אמונות עממיות, בעלי חיים שמביאים מזל, סוגי מזונות המזוהים עם מזל, אבני מזל, חמסות, המזלות האסטרולוגיים; בחינה של אמונות שונות הקשורות במזל, כמו "משנה מקום משנה מזל", משמעות הביטוי "מזל טוב" ביום ההולדת, מטבע הלשון של היהלומים המסיימים כל עסקה בביטוי "מזל וברכה", המזל בתורת הטאו הסינית ועוד.

בעזרת המדריך תלמדו כיצד לחולל את המזל שלכם,  כיצד לזמן אותו אל חייכם, ואיך להתכונן לקראתו, במטרה לגרום לדברים הטובים לשחק דווקא על המגרש שלכם. תמצאו כאן שפע של אמונות עממיות והמלצות מלומדות, שנאספו מחוקרים, מורים רוחניים, אסטרולוגים, מאמנים אישיים, שחקני כדורגל ושחקני פוקר, רבנים וחוקרי תרבויות ומיסטיקה לאורך השנים והתקופות.

סוד המזל הוא הספר ה- 9 בסדרת ספרי המתנה והפנאי המצליחה בישראל, שכתבה ענת לב אדלר.  בין הספרים בסדרה:  סודות של חברות טובות, סודות של אמהות עובדות, בארכה – הספר לברכת הבית, סודות של בוקר טוב, סוד השפע, התחלה חדשה, סודות של משפחות מאושרות, משפחה ירוקה.

סוד המזל, מאת ענת לב אדלר, הוצאת ידיעות ספרים, 144 עמודים.

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , ,

Category: דף הבית פנאי, מדריכים ופנאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.