השיטה הסודית מאת רחל טלשיר – 100 כללים פשוטים לאכילה בריאה

| 04/01/2012 | 0 Comments

יום אחד, בדרך לירושלים, התבוננתי במראה. לא היה ספק: חייבים לפעול. זה הרגע. חובה להפסיק לאכול זבל, לשמור על בריאות, אבל לא לאבד שמחה ומשמעות. והעיקר, איך מתחילים? איך עושים את השינוי?

 

רחל טלשיר, סופרת, עיתונאית ובעלת הטור הפופולרי "לאכול או לא לאכול" המתפרסם ב"הארץ", יצאה למסע ארוך של עשר שנות תחקיר מאומץ בשדה התזונה, לאחר שחלתה בסרטן. בספרה השיטה הסודית היא סוקרת את מהפכת התזונה במערב ומציעה לכל אחד ואחת את השיטה שתתאים להם.

 

השיטה הסודית מגיש את 100 הכללים הטובים ביותר וחמש השיטות המתאימות ביותר לחיים בריאים. אחד הכללים הראשונים הוא: "כל ההתחלות קשות. גם זאת. לכן לא קורה כלום אם מדי פעם מזייפים קצת. לא נורא, לוקח זמן."

 

בכתיבה בהירה, מדויקת, מעשית, משעשעת ונטולת חשיבות עצמית, מארגנת טלשיר את המידע, מחלקת ירקות ופירות לפי צבעים, מרעננת את הגישה למשמעת מים, מפתיעה ביחסה למתוקים, ומציעה סדר יום חדש במנהגי התזונה.

 

עוד בספר: שיטת קינגסטון, שיטת ויגמורטנקו, שיטת צום סוכר, השיטה המצפונית, השיטה הסודית, 20 טיפים למתחילים וכמובן מפתח.

 

רחל טלשיר היא, כאמור, בעלת טור פופולרי בענייני תזונה המתפרסם בעיתון "הארץ". ספריה שראו אור: הרומנים "האהבה משחררת", "פגישה בקצה הערב", "מושלם", אסופת הסיפורים "הבעל, המאהב, והמלך" וספר העיון "המחלה ההיא".

 

 

השיטה הסודית – 100 כללים פשוטים לאכילה בריאה, מאת רחל טלשיר, עורכת: תמי ליטני. איורים: עמוס בידרמן. הוצאת כתר, שנת 2012, 222 עמ'

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , , , , , ,

Category: בישול ואוכל, דף הבית פנאי, מדריכים ופנאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.