לשוחרי האסטרולוגיה בישראל: לומדים אסטרולוגיה עם מגי אדם

| 13/12/2011 | 0 Comments

לומדים אסטרולוגיה עם מגי אדם הוא ספר לימוד חדש ורחב יריעה, מיועד ללימוד עצמי מתקדם של אסטרולוגיה.  מגי אדם, מוותיקות האסטרולוגיות בישראל, יצאה עם ספר שנועד, כדבריה, להבין אסטרולוגיה משורש ובשלימות. ספרהּ פורשׂ בפני הקוראים את מסתרי התורה ומלמד אסטרולוגיה מעשית, פסיכולוגית ורוחנית. זהו ספר שכל מי שאסטרולוגיה מעניינת אותו – ימצא בו תוכן עשיר והבנה עמוקה ביותר שלה.

 

הספר בנוי שלושה כרכים הנותנים ביחד ידע שלם ביותר של הכוכבים, הבתים והמזלות, וכיצד לשלב ביניהם. הספר מיועד הן לאנשים שאין להם כל ידע קודם, והן למתקדמים ואף למתקדמים ביותר, העוסקים באסטרולוגיה מזה שנים, ובמגיוחד למורים המלמדים אסטרולוגיה. יש בו רעיונות חשובים הקשורים באסטרולוגיה הקלאסית העתיקה, והסברים מקוריים הקשורים בהיבטים הרוחניים של כל מזל וכוכב.

 

מגי אדם אומרת: "כתבתי את הספר שאני עצמי חיפשתי בראשית דרכי. ספר שלא יספר לי רק מה, אלא יראה לי גם למה ואיך. ספר שלא יקבע עובדות "קַשָׁת זה ככה ושׁוֹר זה ככה" אלא יאפשר לי לראות ולהבין את הדברים משורש, וכיצד הכל מתחבר באופן מדוייק, הגיוני ונכון."

 

הספר שומר על רמה גבוהה במיוחד הן של התוכן המקצועי, האסטרולוגי, והן איכותו הפיסית. נאה ביותר בצורתו החיצונית ומעוטר בתמונות צבע עדינות, המתואמות להפליא עם הטקסט. בסוף כל פרק ופרק שבספר ניתנות משימות לעבודה עצמית המאפשרות לימוד פעיל ועצמאי, מה שחותם את תפקידו כספר לימוד רציני וחכם.

 

מגי אדם היא בוגרת בהצטיינות של "אסטרולוגיה והתפתחות הנשמה", תורתו של ג'ף גרין אשר הועברה בארץ על ידי האסטרולוג הידוע מוריס פרננדס. "הקפדתי לשלב בין הדברים את ההיבט המיסטי אשר באסטרולוגיה, הקרוב ביותר ללבי, בצד הבנת ה'פשט', שהוא חשוב לא פחות".

 

מגי אדם מלמדת בקורסים למתחילים, למתקדמים ולמקצועיים, www.megiadam.com  .   

 

המלצות קוראים

אתם יודעים איך זה ששומעים או קוראים משהו וישר יודעים שהוא האמת? ולא צריך הוכחות מיוחדות בשביל זה, שפשוט יודעים בלב שזו האמת? אז ככה זה הספר הזה. דפים על דפים של אינפורמציה מדוייקת, מתוארת בתמצית הידועה של מגי – במילים פשוטות ובשפה שכל אחד יכול להבין, בלי ללהג ובלי לקמצן על אף מילה. פשוט ספר מדוייק.

יצא לי לקרוא כבר כמה פרקים וקשה לתאר איזו חוויה נעימה זו. קודם כל הספר ממש מושקע מבחינה פיזית – דפים עבים, פונט יפה וברור, תמונות מרהיבות (!), גרפיקה נקייה ונעימה לעין, כריכה איכותית. ופשוט ממש כיף להחזיק את הספר הזה. מרגישים שהוא קלאסיקה ומבחינת תוכן – נו, זה פשוט בלתי נגמר האינפורמציה שיש שם. תמציתי בהתחלה, אבל אז זה מתרחב ומתרחב. איכשהו מגי מצליחה להעביר מקסימום אינפורמציה במינימום מילים. יש לה כישרון לזה.

וכמה אהבת-אדם מרגישים מהספר הזה. אף מזל, מיקום או כוכב לא מקבלים ביקורת. כולם מקובלים ואהובים ומועילים לאדם. כל אחד בתחומו. מרגישים שמגי באמת מקבלת, מבינה ואוהבת את כל האפשרויות האנושיות. כשקוראים את הספר מפנימים אסטרולוגיה ואת נפש האדם יותר טוב. וזה נעים וחשוב לכל אדם בפלנטה הזו.

זה ספר חובה לכל מי שמתעניין באסטרולוגיה, וכדאי לקנות אותו כי לדעתי ממש בקרוב לא ישארו למגי עותקים! (ואישית אני חושבת שבכלל צריך לתרגם אותו גם לאנגלית).

כדאי לכם להסתכל קצת באתר של מגי. טיפה מהספר על קצה המזלג, אני מרגישה שזכיתי שיש לי את הספר הזה. מאד מאד ממליצה לכולכם! 

                                                                                            מפורום האסטרולוגיה  shireen

 

ספר הקוסמים הכחול.  
כתיבה כ"כ ידידותית, בגובה העיניים, כנה ואמיתית, העיצוב נהדר, התוכן מקיף מאוד אבל מתומצת בדיוק..

פשוט כיף לי לגשת אליו ולדעת שאפשר לקרוא אותך סוף סוף מבלי לגשת למחשב, מה שיכול להתיש..

השקעת המון ומגיע לך בחזרה כל פידבאק חיובי שאפשר… דפי הספר פשוט קורנים מצבעוניות וחוכמה.

 תודה על שהוצאת אותו לאור מגי =)

                                                                                           מפורום האסטרולוגיה  doomfire

 

מה בספר?

 

חלק ראשון: חמש הקבוצות

חמש הקבוצות מסבירות את ההיגיון הפנימי המרכיב את התורה כולה. נותנות את התכונות הקבועות והבלתי-משתנות של כל מזל, בית וכוכב. פרקים 1-8. 

 

חלק שני: הבתים, המזלות והאופק העולה

כאן מופנה הזרקור אל כל מזל ובית בנפרד, ומוסברת המשמעות המעשית, הפסיכולוגית והרוחנית של כל בית ומזל. בצד הרעיונות והנושאים העמוקים המיוחדים לכל בית ומזל, הוספו גם פרטים מעניינים ונחמדים הקשורים בו
 

כמו כן ניתן כאן פרק רחב-יריעה המסביר את כל הקשור באופק העולה ויתר הקרנות, משמעותם האסטרולוגית ואופן הניתוח שלכם בתוך מפה. פרקים 9-14

 

חלק שלישי: הכוכבים במסילותם

חלק זה סורק לעומק ולרוחב את הכוכבים השולטים על כל מזל ובית, מסביר בדרך מקורית ומקפת את ההיררכיה ויחסי הגומלין המיוחדים אשר בינם לבין עצמם. מרחיב על המשמעות ודרך העבודה של הכוכבים בינם לבין עצמם, וכיצד לפרש אותם בתוך כל בית ומזל. כמו כן ניתן בחלק זה פרק המפרט על ראש וזנב הדרקון. פרקים 15-22

 

תוכן העניינים:

 

חלק ראשון: חמש הקבוצות

 

  1. הזודיאק – מעגל התפתחות חכם
  2. גלגל המזלות השלם ומחולק ל-3
  3. היסודות
  4. שילוב יסודות במפה
  5. התכונות
  6. חלוקה לזוגול: זכר-נקבה
  7. ששת הצירים
  8. סיכום חמש הקבוצות

 

חלק שני: הבתים המזלות והאופק העולה

 

  1. משמעות הבתים והמזלות
  2.  הבתים לפי קבוצותיהם
  3.  אופק וקרנות המפה
  4.  תוספות והשלמות למזלות
  5.  המראה החיצוני
  6.  שילובים בין כל שני מזלות במפה האישית

חלק שלישי: הכוכבים

 

  1.   מה בין מזל, בית, כוכב וזוית
  2.   קבוצות הכוכבים
  3.   שליטה, נעלות ומפלה
  4.   מהירות תנועת הכוכבים
  5.   הכוכבים האישיים – שמש, ירח, מרקורי, ונוס, מרס
  6.   הכוכבים הסמי-אישיים – יופיטר, סאטורן, כירון
  7.   הכוכבים הדוריים – אוראנוס, נפטון, פלוטו
  8.    הדרקונים
  9.   אפילוג וביבליוגרפיה

 

לומדים אסטרולוגיה עם מגי אדם, הוצאת סטודיו ג'י, שנת 2010,  595 עמודים, כריכה קשה.

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , , , , , , , ,

Category: מדריכים ופנאי, ניו אייג' ומיסטיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.