מלגות בשווי מיליון ש"ח יחולקו לסטודנטים מהחוג לספרות עברית באוניברסיטה העברית בירושלים

| 22/01/2012 | 0 Comments

 

קרן דניאל יעקבזון הודיעה על הענקת מלגות מיוחדות לתלמידים מצטיינים ונזקקים לתואר בחוג לספרות עברית בשווי כולל של מיליון ש"ח. המלגות נתרמו על-ידי ידיד האוניברסיטה, עו"ד דניאל יעקבזון. בכך מצטרפת הקרן לקרן ההקדש לזכרם של צביה וירחמיאל ברלינסקי שהודיעה לאחרונה על הענקת מלגות בשווי כולל של מאות אלפי שקלים לתלמידים חדשים בחוג לספרות עברית.

 

ד"ר אריאל הירשפלד בירך על התרומה ואמר היום כי "תרומתו של עו"ד יעקבזון מהווה חיזוק מבורך ומשמעותי למערך הפרסים והמלגות שמציע החוג לספרות עברית". ד"ר הירשפלד ונשיא האוניברסיטה פרופ' מנחם בן-ששון השתתפו בטקס חלוקת המלגות מטעם קרן דניאל יעקבזון שנערך לאחרונה, בקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בירושלים.

 

עו"ד יעקבזון הוא ידיד ותיק לאוניברסיטה, חבר בחבר הנאמנים ועמית כבוד שלה. יעקובזון פעל רבות במשך השנים לקידום מצוינותה של האוניברסיטה. בין השאר הקים בשנת 1967 קרן לסיוע לסטודנטים מעוטי יכולת שממשיכה לפעול ולהעניק מדי שנה מלגות לסטודנטים ולחוקרים במדעי היהדות והמשפטים.

 

לדברי עו"ד יעקבזון, "הספרות תמיד הייתה קרובה ללבי. כאשר נודע לי שמספר התלמידים שפונים לחוג ספרות פוחת עם השנים חשתי צורך עז לעודד צעירים להצטרף לחוג. אנחנו עם הספר ועלינו להמשיך לכבד את מורשת זו ולזכור שלספרים ולספרות חלק נכבד בעיצוב התרבות האנושית".

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , , ,

Category: אירועי ספרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.