פנג שוואי / מרחבים מכניסי חיים מאת נטע כפרי

| 15/12/2011 | 0 Comments

לתורת הפנג שוואי בימינו יש מקום נכבד בעיצוב ובתכנון של בתים ומרחבים.נדמה שהמונח קנה לעצמו מקום של קבע בתודעה הישראלית.  כל צמח זקוק לסביבה עם תנאי גידול שונים התומכים בו. גידול צמח בחממה המתאימה תביא לצמיחה ולהתפתחות אופטימלית בעוד שגידולו בחממה עם תנאים מנוגדים תביא להתפתחות מוגבלת ולעתים אף לקמילתו. האדם הוא הצמח והחממה היא הבית.

 

נטע ביתןכפרי, מומחית בעיצוב סביבות עבודה וחיים על פי הפנג שוואי, מצליחה להעביר בדרכה המיוחדת את משמעותו הקלאסית והמסורתית של הפנג שוואי. באמצעות דוגמאות מהטבע ומחיי היומיום היא מראה כיצד משפיע המרחב על האדם השוהה בו וכיצד אפשר לשנות את התפיסה לגבי משמעות של חפצים, צבעים, צורות וחומרים המקיפים אותנו ואחראים למצב רוחנו, לחיוניותנו ואף לבריאותנו ולהצלחתנו.

 

הספר מכיל תמונות, שרטוטים, ציטוטים, דוגמאות והסברים על הפנג שוואי ועל האופן שבו ניתן לעצב מרחבים כמכניסי חיים בעולם המודרני, ושואב את הקורא לחוויה ססגונית ומרגשת שבסופה יתקבלו תובנות והבנות שימשיכו להדהד וללוות אותו שנים רבות.

 

 

פרק 1: אני והפנג שוואי, פרק 2: החיים בין צמדי ניגודים, פרק 3: צ'י – נותן חיים ויוצר אווירה, פרק 4: חמשת היסודות: עץ, אש, אדמה, מתכת, מים וכל מה שביניהם, פרק 5: פרק מעבר, פרק 6: צבעים, פרק 7: עיצוב פנים הלכה ומעשה, פרק 8: מחוץ לבית, פרק 9: תהליך העבודה.

 

נטע ביתן-כפרי היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת תואר ראשון בפיזיקה, מטפלת מוסמכת בפרחי באך ובוגרת מסלול אימון ומנהיגות קו-אקטיבי של בית הספר הבינלאומי CTI. האתר של נטע: www.netakafri.co.il

פנג שוואי, מרחבים מכניסי חיים, מאת נטע ביתן-כפרי, תצלומים מרהיבים: גלית דויטש, כנרת הוצאה לאור, שנת 2011, 192 עמודים.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , , , , , , , ,

Category: מדריכים ופנאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.