ספרים סופרים ומה שביניהם – תכנית ראיונות ברדיו קסם 106אפאם מיום 09/10/24

| 09/10/2024 | 0 Comments

היום – יום רביעי 09/10/24 בתוכנית ספרים סופרים ומה שביניהם ברדיו קסם 106אפאם:

אברהם הכהן קומפני

אברהם הכהן קומפני

מדריך הטיולים אברהם (אבי) הכהן קומפני שהתארח הבוקר באולפן, סיפר על ספרו השני לחצות את הגבול: מסע ברחבי העולם בעקבות היסטוריה, תרבות ואמונה (הוצאת ספרי ניב). זהו ספר מסע מרתק, קליל ומשעשע ברחבי העולם ועל פני ציר הזמן שמפגיש את קוראיו עם דמויות היסטוריות, עם יצירות אומנות מרהיבות ועם דתות, תרבויות ועמים. בספר תקבלו מידע חיוני על התרבויות והדתות השונות – מידע על איך מחושב לוח השנה העברי, האם זאוס ויופיטר הם בעצם אותו אל, איך מזהים כנסייה גותית, מה זה גותי בכלל, מהו מחראב בשם האל, ומה הופך את האימפרסיוניזם למיוחד כל כך?

לחצות את הגבול מאת אברהם הכהן קומפני

לחצות את הגבול מאת אברהם הכהן קומפני

"אני מבקש להציע בספרי מארג תחומים של ידע כללי הן למטייל היחיד, למטייל עם משפחתו והן למדריך הטיולים".

הבן של הזונה מאת ליליה שטיינברג

הבן של הזונה מאת ליליה שטיינברג

ליליה שטיינברג סיפרה על ספרה הבן של הזונה (הוצאת ספרי ניב), רומן מרגש ומרתק שנכתב בכתיבה רבת רבדים, עמוקה ואינטימית באמצעותו טוותה הכותבת מסע חיים של גיבורה נועזת ופמיניסטית. היא כתבה על ילדותה רצופת המשברים, התבגרותה, מערכות היחסים בחייה וסודותיה דרכם שפכה אור על הטבע האנושי בכללותו. חייה של מריה רוויי סבל וכאב. ילדותה נגזלה ממנה בידי אימה האלכוהוליסטית שעסקה בזנות. היא נמלטה מביתה לאחר שאימה האשימה אותה ברצח אביה החורג שנהג לאנוס ולהכות אותה והגיעה למרסיי, שם מצאה בית בבית בושת, התחילה לעסוק בזנות ובשל יופייה המרהיב הייתה מבוקשת מאוד על ידי הגברים שפקדו את המקום. עולם התרבות הפריזאי נחשף בפניה כשעברה לפריז בה התעשרה מעיסוקה בזנות, אולם לא חוותה אהבה. מפגש מקרי עם אשת אצולה משכילה ואוהבת יצר תפנית מפתיעה ומרגשת בחייה.

הבת הקובנית מאת סוראיה ליין

הבת הקובנית מאת סוראיה ליין

סיפרתי על הספר: הבת הקובנית מאת סוראייה ליין (הוצאת מודן), רומן היסטורי סוחף על טרגדיה משפחתית, על שתיקה, וגם על הקשבה ללב והתחלות חדשות, השני בסדרת הבנות האבודות.

צילום זהר נוי

צילום זהר נוי

פרופ' זיאד דבור הקריא את השיר שיר לשלום.

 

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , , , , , ,

Category: דף הבית - סופר השבוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.