ספא לנשמה: "במעגל ההתטמרה" – ספר ייחודי לחיים מאושרים

| 14/11/2011 | 0 Comments

במעגל ההתטמרה מאת עדינה חיים הוא ספר ייחודי לחיים מפוייסים המציע גישה חדשנית המעניקה כלים לאימון רוחני. במעגל ההתטמרה מציע הובלת תהליכי העצמה במעגלי שיח. 

 

עדינה חיים מסבירה, כי בספר עשרה שערים. כל שער מוקדש למרכיב אחד: כגון, קלפים, צבעים, קריסטלים, חשיבה חיובית וכד'. הוא מציג אפשרויות מגוונות לפיתוח המודעות של היחיד ושל הקבוצה. כל הכלים בספר נועדו הן לשימוש אישי לצורך העצמה והתפתחות והן לאימון רוחני בקבוצה. החוט המקשר בין כל הפעילויות הוא האמונה ביתרונותיה של הפסיכולוגיה החיובית כרפואה מונעת ומזור לנשמה,  שכן כל אחד מאיתנו רוצה לצמוח ולהתפתח ולחוות חיים מאושרים. עוד מציינת עדינה חיים, כי קוראים את המילה התטמרה כמו "התמרה", אבל ערים לעובדה שגם הט קיימת.

 

רבים מאיתנו אוהבים  להתפנק בטיפולי ספא על מנת לשכוח מעט מעומסי היום יום ולחוות שלווה. אולם  אחרי המסאז' והג'קוזי העולם ממתין לנו בדיוק כפי שעזבנו אותו  ואנו שבים  אל המרוץ בכוחות מחודשים, שנגמרים די מהר. ספא לנשמה מאפשר לנו לעבור תהליך שנשאר איתנו גם כשנחזור אל החיים הרגילים שלנו. הספר במעגל ההתטמרה נותן לנו כלים לשיפור איכות החיים שלנו.

 

עדינה חיים מספרת, כי המושג ההתטמרה הוא ייחודי ומאפיין את תהליכי המעגל של דרך המודעות לחיים הוליסטיים–והמנחים נקראים מתטמירים. שיטת ההנחיה המיוחדת הזו מתמקדת ברוח, בתהליך המאפשר למנחה להיות מתטמיר. המנחה הוא מתמיר ומטמיר. תפקידו לאפשר לאנשים לחוות את עצמם כך שיצאו ממפגש ההנחיה שונים משנכנסו אליו וגם הוא עצמו חווה התמרה – שינוי, הטמרה- התכוונות לנשגב, צמיחה רוחנית. למעשה, כל משתתפי המעגל חווים תהליך של התטמרה.

 

הספר במעגל ההתטמרה– הובלת תהליכי העצמה במעגלי שיח -משכלל את תהליכי השיח שלנו ואת המיומנויות שלנו להגיע לתובנות מועילות , תוך שימוש בכלים מדהימים, שמלמדים אותנו  מתוך הנאה מהדרך ועוזרים לנו להפוך נקודות של קושי לאזורי צמיחה. השיטה היא אלטרנטיבה לחשיבה ולהתבוננות על חיינו האישיים והמקצועיים מזווית אחרת. תכליתה לצאת מעולם התוכן ולהיכנס לעולם המשמעות תוך פיתוח מודעות לחיים כוליים (הוליסטיים). דרך המל"כ היא ספא לנשמה.

 

עדינה חיים, מכפר ורדים, מנחה סדנאות להתפתחות אישית, העצמה ופיתוח צוותים. מפתחת שיטת דרך המל"כ להנחיית קבוצות ולהכשרת מתטמירים. בעלת תואר ראשון בחינוך ובשפה וספרות אנגלית ותואר שני בחינוך התמחות בהנחיית קבוצות. עדינה היא יועצת רוחנית ומטפלת רב תחומית העוסקת בין השאר בקינסיולוגיה חינוכית, מוח אחד, פסיכותרפיה הוליסטית, תרפיה בצבע, קריסטל הילינג, דמיון מודרך, תרפיה בשחזור גלגולים. 

 

במעגל ההתטמרה, מאת עדינה חיים, הוצאת הספרים אוריון, שנת 2011, 192 עמודים,

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , , , , , , , ,

Category: מדריכים ופנאי, ניו אייג' ומיסטיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.