שירי משוררות: זלדה, רחל ודליה (רביקוביץ')-במסגרת חמשושליים

| 18/12/2011 | 0 Comments

פרשנות בימתית לשיריהן של שלוש מהקולות הנשיים הבולטים, והמקוריים בשירה העברית. החושפת את עולמן הפנימי, סערות נפשן ומאפיינים בחייהן ונוגעת במהותה של כל אישה.

 

יצירה בימתית מבית היוצר של קבוצת התיאטרון הירושלמי, בימוי ועריכה: צהלה מיכאלי. מוסיקה מקורית, נהול מוסיקלי ועבודים: עופר שלחין. שחקנים:  גבריאלה לב, רות וידר מגן, רוז ישראלי עופר שלחין, מלאיה שניידר.

שיריהן של שלוש המשוררות וסיפור חייהן ,פותח צוהר לעולם עשיר של דימויים, הנוגע במהותה של כל אישה.

העיסוק בטקסטים היוותה חוויה מעצימה ומטלטלת עבורי כאישה וכיוצרת וחשפה בפני את הפנים הרבות של הנשיות המודרנית, בהומור וברגעים מרגשים הנוגעים ללב.

היצירה הבימתית המחולקת לשלושה חלקים יוצרת פסיפס מוסיקלי ותנועתי של רגשות ומעניקה מבט חדש ורענן על הטקסטים הקנונים של מיטב המשוררות בתרבות הישראלית.

קבוצת התיאטרון הירושלמי ששואבת בדרך כלל את חומרי היצירה שלה מארון הספרים היהודי ושמה את האישה בקדמת במה, הפעם, מצליחה להפתיעה ביצירתה החדשה המעלה לבמה שלוש מהקולות הנשיים הבולטים והמקוריים בשירה העברית: זלדה, רחל ודליה רביקוביץ.

'חמשושלים' , פסטיבל תרבות ותיירות החורף של ירושלים מתקיים במהלך ארבעה סופי שבוע בחודש דצמבר, זו השנה השביעית.

'חמשושלים',ביוזמת עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים ובשיתוף משרד התיירות ומשרד רה"מ, מציע הזדמנות יוצאת דופן להתארח בארבעה סופי שבוע של חודש דצמבר בירושלים וליהנות משיתוף פעולה גורף וחד פעמי של כל מוסדות התרבות, התיירות והקולינריה בירושלים, אשר ביססה את מעמדה כבירת התרבות והתיירות של ישראל.   

מבקרי 'חמשושלים', מוזמנים לבלות בשפע והמגוון עצום של אירועי תרבות ייחודיים ואטרקציות שיתקיימו בסופי שבוע עד השעות הקטנות של הלילה בכל מוסדות התרבות והתיירות של ירושלים.

לרגל אירועי "חמשושלים", בתי המלון בירושלים, יציעו הטבות וחבילות סוף שבוע אטרקטיביות במחירים מוזלים במיוחד .מוסדות הקולינריה הירושלמים גם מתגייסים  ל"חמשושלים" כמובן ,השפים במסעדות העיר יציעו תפריטי "חמשושלים" יצירתיים במחירים מיוחדים .

 

יום ו 23/12, 11:00, 13:00

בית מזיא לתיאטרון

רח' מסילת ישרים 18, ירושלים

כרטיסים:  02-6244584-5-6

מחיר חמשושליים:  40 ₪ בלבד

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , , , , ,

Category: אירועי ספרות, דף הבית - ארועי ספרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.