ספר פעילות לילדים: לגדול באור מאת מיכל בוקר / פעילויות ותרגילים לילדים ועצות מעשיות להורים, מורים וגננות

| 01/02/2014 | 0 Comments

לגדול באור מאת מיכל בוקר

לגדול באור מאת מיכל בוקר

איך נפתח תקשורת והתנהלות עם הילדים ונחזק את הקשר בין בני המשפחה? איך נבצע תרגילי מדיטציה לרפואה, פעילות לריפוי הגרון, נטפל בבעיות השמנה? איך נטפל באיזון בעיות קשב וריכוז? על שאלות אלה ואחרות עונה לנו הסופרת והיוצרת מיכל בוקר, שהוציאה לאחרונה את הספר "לגדול באור".

זהו ספרה השישי של מיכל בוקר (51), מורה ומטפלת הוליסטית, יוצרת סדרת הארגמן – מוצרי איכות לנשמה. מיכל שמה במוצריה דגש על החיבור לעצמי, על מודעות עצמית גבוהה יותר תוך כדי מציאת שלווה פנימית. בין ספריה, רבי המכר 'אור – מדיטציות קסומות להורה ולילד', 'מפתח הסודות', וחמש חוברות הצביעה המהפכניות לצביעת מנדלות בשילוב דמיון מודרך 'המנדלה שלי'.

מה הרקע המקצועי שלך?

"אני מטפלת ברפואה משלימה כ- 18 שנים. מזה 7 שנים אני מעבירה את סדנאות 'המרפא שבי', המעניקות כלים מיוחדים ומגוונים לריפוי עצמי ובה אני מלמדת שכל אחד יכול לרפא את עצמו מכל מחלה ועדיף כמובן ללמוד ולדעת כיצד להישאר בריאים. בסדנאות לומדים חומרים מיוחדים שאספתי במשך השנים, והתאמתי אותם להלך הרוח של תלמידים שעכשיו מתחילים את המסע הפנימי שלהם. בעקבות הסדנה המשתתפים יכולים להבין מהו השינוי העיקרי שעליו הם צריכים לעבוד כדי שהחיים יזרמו ויהיו טובים יותר ובמידה ויש מה לרפא, יבין המשתתף את הסיבה הנפשית למחלה שלו ומשם ימצא את דרכו האישית להבראה, כי כשמטפלים בנשמה, הגוף נרפא. אפשר לומר שזוהי סדנה לחיים".

מה מניע אותך לכתוב וליצור?

"המכנה המשותף בכל הספרים והמוצרים שלי הוא לעזור לקוראים להגביר את המודעות העצמית שלהם, לעזור להם ליצור מצב שבו הם מודעים לעצמם ואף יודעים לשפר את מצבם בעזרת הכלים שנמצאים במוצרים, אם בטיפים, אם בדמיון מודרך או בכל פעילות אחרת המוצעת בסדרת הארגמן. לדוגמה סדרת חוברות הצביעה 'המנדלה שלי' מאפשרת למבוגרים ולילדים להירגע ולפתח יכולת ריכוז גבוהה למרות שבפועל נראה כאילו זו רק "חוברת צביעה". או לדוגמה ישנה אפשרות להוריד לחץ דם או את רמת הסוכר בדם בקלות בעזרת דמיון מודרך שבספר "מפתח הסודות" או בדיסקים. עיקרי הריפוי מושתתים על חשיבה חיובית ושימוש במחשבה כדי ליצור בריאות או מציאות אחרת בחיינו".

ספרי לנו על הספר החדש 'לגדול באור' – התורם להורים ועוזר לילדים

בספר לגדול באור מוגשות לכם פעילויות רבות, קצרות וקולעות, להפעלת ילדים, הן באופן אישי והן כקבוצה, בין אם אתם הורים, מורים, גננות או מנחי קבוצות. לכל פעילות יש מהות ומשמעות משלה, והיא מובילה את הילד למקומות טובים בתוכו. הפעילויות המוצעות בספר מגבירות את החיבור של הילד לעצמו ואליכם. הן מעודדות שלווה פנימית ויכולת ריכוז גבוהה יותר, מאפשרות לילד להתחבר לאינטואיציה טבעית ומגבירות את ראייתו הרוחנית. מתאים לפעילות עם ילדים מגיל שנתיים (פעילות לפעוטות) ועד בני עשרה.

כפולה מתוך לגדול באור מאת מיכל בוקר

כפולה מתוך לגדול באור מאת מיכל בוקר

הספר יעניק לכם רעיונות ותרגילים אין-ספור לבילוי זמן איכות עם הילדים, ויציע פתרונות למצבים שונים כגון התמודדות עם חרדות ופחדים, כעסים, עקשנות, שינה, שינויים ומעברים, ביטחון עצמי, בעיית השמנה ובעיות אכילה בכלל, עידוד החיבור לפעילות ספורטיבית, חיזוק הקשר בין בני המשפחה, ועוד. כל זאת תוך כדי חוויות משותפות בעזרת מרכיבים טבעיים בלבד– יסודות הטבע והרבה אהבה. כולל תרגילי מדיטציה לרפואה, פעילות לריפוי הגרון, בעיות השמנה, סוד הספורט, תנאי סביבה לאכילה, לאכול מתוך הקשבה לגוף, ממתקים, הפרעות אכילה, שינה. קלפי מודעות, ציור אינטואיטיבי, ריכוז ושלווה באמצעות מנדלות, עבודה על כעסים, פחדים וחרדות, עקשנות. פעילויות שונות בהן תיפוף על הגוף, פיתוח ראיית הפרטים בתמונה הגדולה, פעילות לחידוד האינטואיציה. הספר יעזור לכם להשאיר את ילדיכם מחוברים לעולם המחשבה, הדמיון והיחס החיובי, עולם של כנות ויושר, עולם שממנו נובעים כל הרעיונות, עולם שבו אפשר להגשים את כל החלומות.

פעילויות ותרגילים לילדים ועצות מעשיות להורים, מורים וגננות

פעילויות ותרגילים לילדים ועצות מעשיות להורים, מורים וגננות

לעזור לקוראים להגביר את המודעות העצמית שלהם

לעזור לקוראים להגביר את המודעות העצמית שלהם

תוכן הספר "לגדול באור":

תקשורת והתנהלות עם הילדים: הטלוויזיה – מלכוד ביתי, זמן משותף עם הילדים, פיתוח וחיזוק הקשר בין בני המשפחה.

בריאות: תרגיל מדיטציה לרפואה, פעילות לריפוי הגרון, בעיות השמנה, סוד הספורט, תנאי סביבה לאכילה, לאכול מתוך הקשבה לגוף, ממתקים, הפרעות אכילה, שינה.

חיבור לפנימיות: קלפי מודעות, ציור אינטואיטיבי, ריכוז ושלווה באמצעות מנדלות, עבודה על כעסים, פחדים וחרדות, עקשנות.

התחברות ליסודות הטבע: עולם הצומח, עולם הדומם, עולם המים, עולם האוויר, עולם האש, עולם האדמה, עולם החי.

התחברות לחמשת האלמנטים: יסוד העץ, יסוד המים, יסוד האש, יסוד המתכת, יסוד האדמה, תרגיל כללי להזרמת אנרגיה במרידיאנים.

איזון בעיות קשב וריכוז

פעילויות שונות: תיפוף על הגוף, לבטוח, המראה, הופעת יחיד או רבים, חיבור לצבעים, פיתוח ראיית הפרטים בתמונה הגדולה, פעילות לחידוד האינטואיציה, אהבה, הצלחה במבחן, התמודדות עם שינוי או עם מעבר, יצירת הגנה, הרחבת מעגל החברים, נתינה, קטנטנים.

חלומות מתגשמים: תרגיל להגשמת חלומו של הילד, מחשבה תחילה, החיזוק החיובי, המטרה, חיזוק כתרופה לכישלון.

כפולת עמודים מתוך לגדול באור מאת מיכל בוקר

כפולת עמודים מתוך לגדול באור מאת מיכל בוקר

מתוך לגדול באור מאת מיכל בוקר

מתוך לגדול באור מאת מיכל בוקר

מהי סדרת הארגמן?

"הסדרה כוללת 6 ספרים, מתוכם שלושה עוסקים בדמיון מודרך: 'אור – מדיטציות קסומות להורה ולילד' בהוצאת ידיעות אחרונות, כשמו כן הוא, 'מפתח הסודות' ובו מעל 90 אפשרויות לדמיון מודרך לריפוי ולרגיעה ו'הבחירה בחיים' בהוצאת אוריון. הספר 'אישה' ובו ידע עצום לנשים העוסק בניהול הבית מבחינה אנרגטית וחיבור נכון לחוקי היקום, והספר 'ספר התודות שלי' שהוא ספר ילדים המלמד להכיר תודה על מה שיש, ומתאים לפעוטות ועד גיל שבע. את הספרים ניתן להשיג בחנויות הספרים ובאתר הבית www.argaman.info.

כמו כן יש בסדרה 5 חוברות יצירה, שהן חוברות מיוחדות לצביעת מנדלות בשילוב דמיון מודרך. מנדלה היא שרטוט של מעגל בתוך מעגל, כמו מה שנראה אם נסתכל על פרח לדוגמה. הערך החשוב וההבדל בין צביעת מנדלות לצביעת ציורים אחרים הוא שברגע שבחרתם את הצבע בו תצבעו את המעגל הבא של המנדלה, המוח חווה מנוחה ורגיעה, זהו זמן של שקט נפשי תוך כדי יצירה. השקט הוא תוצאה של עשייה שבגללה אין אפשרות לחשוב על כל הדברים עליהם אנו חושבים בדרך כלל. השקט הנפשי הזה זמין לכל אחד מכם גם אם אינכם יודעים לצייר כלל. כי לצבוע כל אחד יכול. החוברות 'המנדלה שלי' מס' 1, 2 ו 3, גדולות במיוחד כגודל עמוד 3A, ולכל מנדלה יש הנחיות ברורות לצביעה תוך כדי דמיון מודרך. בכל חוברת יש 23 מנדלות בנושאים שונים כגון: שמחה, קשב וריכוז, אהבה, משפחה ועוד. ישנה גם חוברת המותאמת לילדים קטנים "המנדלה שלי לילדים", גם היא עם דמיון מודרך פשוט וקל להבנה, המתאימה מגיל 4 ומעלה. מוצר נוסף ומיוחד במינו שאותו אני אוהבת במיוחדת הוא "מנדלקארד". זהו אוגדן ובו 24 כרטיסי ברכה, כאשר בכל כרטיס יש מנדלה לצביעה חופשית שלכם ומקום למלא את הברכה. בעזרת אוגדן זה תוכלו להגיש כרטיס ברכה מקורי ושונה בכל פעם. סוגרים את הכרטיס בעזרת מדבקות המצורפות לאוגדן. ניתן לרכוש את המוצרים בחנויות ליצירה ותחביב ברחבי הארץ ובאתר הבית".

וקצת על הדיסקים לדמיון מודרך: יצרתי 12 דיסקים שונים שהוקלטו באולפן מקצועי. רוב הדיסקים עוסקים הריפוי עצמי, כי כשרוצים להבריא חייבים להקשיב לתרגיל מספר רב של פעמים על מנת שהגוף יבצע, ובאופן זה תוכלו להקשיב להנחיה בכל מקום ובכל שעה, ללא תלות במטפל. הדיסק 'אישה' מרגיע ומרפא כאחד, עוסק באהבה, פוריות, שמחה וצחוק לצד פיברומיאלגיה והקלה על כאבים. הדיסק זרימה מוריד לחץ דם. הדיסק "סוכרת" מאזן את רמת הסוכר בדם. 'התעוררות' עוזר לתשישות, 'אורלי' מרגיע ומרפא. 'זהר לגוף ולנשמה'  'והבחירה בחיים' העוסק בריפוי ממחלת הסרטן ומאוד חשוב לתקופת ההחלמה. כל הדיסקים נבדקו על מטופלים לפני שיצאו לאור ונמכרים כבר מעל 12 שנים בהצלחה".

המטרה היא לחשוף את הקוראים לכמה שיותר אפשרויות וכלים להתחבר לעצמם, כדי שכל אחד ימצא את הדרך הנכונה לו ביותר לעשות זאת. יש כאלה שיעדיפו לצייר ויש כאלה שיעדיפו לתרגל מדיטציה וכן הלאה".

 

לגדול באור מאת מיכל בוקר, הוצאת הספרים "אוריון", שנת 2014, 61 עמודים

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , , , , , , ,

Category: ניו אייג' ומיסטיקה, ספרי עיון, ספרי מדע, ספרי תיעוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.