ספוטיפיי הודיעה על רכישת מובילת ספרי השמע פיינדאוויי

| 12/11/2021 | 0 Comments

ספוטיפיי הודיעה על רכישת מובילת ספרי השמע פיינדאוויי

 

ניו יורק, 11 בנובמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

 

 Spotify Technology S.A. תאגיד ספוטיפיי טכנולוגיות (NYSE:  SPOT)  (להלן: "החברה") הודיעה היום על כניסתה להסכם מקיף לרכישת Findaway, מובילה עולמית בהפצת ספרי שמע דיגיטליים. תנאי העסקה לא נחשפו.

 

ביחד, ספוטיפיי ופיינדאוויי יזרזו את כניסתה של ספוטיפיי אל תעשיית ספרי השמע הצומחת במהירות, ובכך יאפשרו חידושים מהירים יותר, כמו גם את הפצת ספרי השמע אל מאות מיליוני המאזינים הקיימים של ספוטיפיי.  התשתית הטכנולוגית של פיינדאוויי תאפשר לספוטיפיי שדרוג מהיר של קטלוג ספרי השמע שלה ולהפוך את חוויית הצרכן לחדשנית, במקביל לפתיחת ערוצים חדשים למפרסמים, למחברים וליוצרים עצמאיים, אשר יאפשרו להם להגיע לקהלים חדשים ברחבי העולם. הרכישה מעמידה את ספוטיפיי במקום שבו הוא יכולה לחולל מהפך במרחב, באותו אופן כמו מוסיקה והסכתים, ובכך תעצים תכנים כך שיגיעו לקהל רחב בפלטפורמה העולמית שלה.

 

"שאיפתה של ספוטיפיי היא להיות המקום בו כל התכנים יהפכו לתכני שמע, הן מבחינת המאזינים, והן מבחינת היוצרים. רכישת פיינדאוויי תגביר את נוכחותה של ספוטיפיי במרחבי ספרי השמע ותסייע לנו להגשים שאיפה זו מהר יותר," כך אמר גוסטב סודרסטרום, סמנכ"ל המחקר והפיתוח. "אנו נרגשים להשתלב עם צוות פיינדאוויי, בעלי הפלטפורמה הטכנולוגית הטובה ביותר, ולהגדיל את קטלוג ספרי השמע. זאת, בזכות מומחיותה של ספוטיפיי ביצירת מהפכה במרחב ספרי השמע, כפי שעשינו אנחנו בתחומי המוסיקה וההסכתים".

 

"יחד עם ספוטיפיי, יש לנו הזדמנות לחדש את האקוסיסטם של ספרי השמע ולפתוח אותה," כך אמר מייסד ומנכ"ל פיינדאווי מיטש קרול. "ייסדנו את פיינדאוויי מתוך הכרה בכוחה של המילה המדוברת באמצעות ספרי השמע, ובהזדמנות הייחודית להעצים את מספרי הסיפורים ולחבר אותם אל המאזינים. אנו מצפים לשלב את הכלים הטכנולוגיים המובילים שלנו ואת הצוות המוביל שלנו עם טווח ההשפעה של פלטפורמת ספוטיפיי, על מנת להעניק חוויית שמע משופרת ליוצרים, למפרסמים ולמאזינים ברחבי העולם".

 

החברה תתחזק את המטה שלה בסולון, אוהיו ותמשיך להיות מובלת על ידי מיץ' קרול, מייסד ומנכ"ל Findaway, שידווח לניר זיכרמן, ראש מחלקת ספרי שמע בספוטיפיי.

 

העסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של 2021 והיא כפופה לבדיקה וךאישור רגולטורי.

 

אודות Spotify Technology S.A.

 

ספוטיפיי הוא שירות המינויים להזרמת אודיו הפופולרי ביותר בעולם עם קהילה של יותר מ-381 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, ו-172 מיליון מנויי פרימיום. עם נוכחות ב-178 שווקים, ויותר מ-70 מיליון רצועות כולל יותר מ-2.2 מיליון כותרי פודקאסטים, הוא שינה את האופן שבו אנשים ניגשים למוסיקה ופודקאסטים ונהנים מהם.

 

אודות Findaway

 

Findaway פיינדאוויי, שותפת ספרי השמע העולמית, החלה לחולל מהפכות בעסקי ספרי השמע כבר בשנת 2005, בזכות פלייאוויי, נגן ספרי שמע הנטען מראש ונועד להפצה. בזכות התמקדות ייחודית בחדשנות, פיינדאוויי הפכה למובילה עולמית בכל הקשור להפצת ספרי שמע באמצעות AudioEnging, פלטפורמת הפרסום העצמי המהימנה ביותר עבור סופרים עצמאיים, עם קולות המסופקים על ידי פיינדאוויי. הצעות נוספות של הפקת קצה אל קצה על ידי Audioworks, והפרסום תחת החותמת שלהם בססה במידה רבה אף יותר את מעמדה של פיינדאוויי במרכז תעשיית ספרי השמע. למידע נוסף על Findaway ועל Findawayers שגורמים לכל זה לקרות, בקרו באתר www.findaway.com

 

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , ,

Category: Uncategorized

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.