הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות – הידעוני – מייקל סקוט (פנטזיה לנוער)

| 22/11/2011 | 0 Comments

ספר עתיק ומכושף אבד והעולם שאנחנו מכירים עלול להיסדק ולקרוס בכל רגע. רק סופי וג'וש, תאומים בני 15 מסן פרנסיסקו, יכולים להציל אותו.  חיי האלמוות של ניקולס פְלַמֶל, האלכימאי בן המאה הארבע-עשרה, ושל אשתו האהובה פֶּרֶנֶל אשת הכשפים, עתידים להסתיים במהרה. רק אם יוּשב להם ספר המסורה, המכיל את כל סודות היקום, יינצלו חייהם. אולם ד"ר דִי, שהספר בידו, מתכונן לתקוף ולהחריב את העולם שאנו מכירים, וכוחותיו כבר מקובצים באי אלקטרז. האם ינסו ניקולס ופֶּרֶנֶל להציל את העולם מידי דוקטור די, אפילו על חשבון חיי האלמוות שלהם?

רק ג'וֹש וסוֹפי יכולים להציל את העולם ואת בני הזוג. לשם כך חייב ג'וש ללמוד את קסם האש. אבל ד"ר דִי מנסה להקנות לג'וש קסם חזק עוד יותר. במי יבחר ג'וש – באלכימאי ובאשת הכשפים, שכוונותיהם אולי אינן טהורות לגמרי, או בדוקטור דִי? ומי ישלוט בו יותר, קולה השקול של אחותו האהובה, או אופיו שלו?

אחרי האלכימאי, הקוסם ואשת הכשפים מגיע הידעוני, הרביעי בסדרת רבי-המכר הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות מאת מייקל סקוט.

 

מייקל סקוט, הסופר האירי, כתב כמאה ספרים למבוגרים ולבני נוער. בסדרת הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות מגיע השילוב הייחודי בין מיתולוגיה, היסטוריה ופנטזיה לשיא עוצר נשימה. ספרי הסדרה תורגמו לשפות רבות וזכויות ההסרטה שלה נמכרו, והיא אחת מחמש סדרות הנוער המצליחות ביותר על פי רשימת רבי-המכר של "הניו יורק טיימס".

 

 

הידעוני / הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות, מאת מייקל סקוט, מאנגלית: סיוון מדר. הסדרה הצעירה,  הוצאת כתר, שנת 2011,  348 עמודים

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , , , , , , ,

Category: ספרות נוער

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.