לך בדרכו של חתול הביצות

| 14/11/2011 | 0 Comments

אלון, בנו של מספר-סיפורים אגדי, יוצא לחפש את אביו, אברהם בן-חמו, שנעלם באורח מסתורי. במשך שנים אלון לא היה בקשר עמו בגלל תכונתו של האב לחיות בתוך סיפוריו ולבלבל בינם לבין המציאות, אך המסע שהוא יוצא אליו, יחד עם בנו, הוא המסע של חייו.

דור טוקר טווה את עלילת הספר על פני ציר חייו של אברהם, תוך תיאור מסע החיפוש המרתק אחר האב, אשר מונע על ידי רמזים השתולים בתוך סיפוריו. המסע של אלון יחד עם בנו בן השש-עשרה, יותם, יוצר ביניהם חיבור בין-דורי, שמקביל גם לחיבור בין האב לסב. פנטזיה נוגעת לפר מלא באהבת הסיפור.

לך בדרכו של חתול הביצות שזור בסיפורים פנטסטיים הקשורים כולם לגורלות שלושת הגברים המככבים בו. נחשים, חולד מדבר, מנורה שנעלמה מבית המקדש והוחזרה אחרי אלפי שנים, מסעות של יהודים מארצות רחוקות, אהבות ותשוקות, מכשפות וקוסמים, דובים ואנשי קרקס, כולם מהווים דמויות ציוריות ומאלפות בספר זה, שהתעלומות בו מצליחות להיפתר באופן מפתיע, רק בסופו.

דור טוקר מתגורר ביישוב קדימה שבשרון, נשוי לשלי ואב ליותם, יעל ויפתח. הוא בעל תואר  באמנויות הקולנוע והטלוויזיה מטעם המכללה הטכנולוגית תל חי, ועוסק זה עשר שנים בהוראת קולנוע בבתי ספר תיכוניים.

 

לך בדרכו של חתול הביצות, מאת דור טוקר, הוצאת רימונים, שנת 2011,  303 עמודים.

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , ,

Category: פנטסיה ומדע בידיוני, פרוזה מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.