שְׁלִישִׁירָה: שיחות על שירה 5/3/13 -המשורר יונתן ברג משוחח עם אמירה הס

| 24/02/2013 | 0 Comments

שְׁלִישִׁירָה: שיחות על שירה 5/3/13  -המשורר יונתן ברג משוחח עם אמירה הס

שְׁלִישִׁירָה: שיחות על שירה 5/3/13 -המשורר יונתן ברג משוחח עם אמירה הס

המשורר יונתן ברג ישוחח עם אמירה הס על שפה קיימת ושפה נשכחת, על עולם הדימויים המפתיע והחכם שלה ועל השירה כתרפיה ורווחה, על מקומה בעולם השירה ונשמע משיריה באירוע שְׁלִישִׁירָה – שיחות על שירה, שיתקיים בבית הליקון בתל אביב ביום שלישי 5/3/13 .

 

 

 

 

אירועי שְׁלִישִׁירָה –  יוצרים מתחת לפנס – היא סדרה של שיחות אינטימיות בהן  נכיר את  האדם שמאחורי הספרים, נגלה  ונפגוש את היוצר במקום אינטימי ואישי.

באירוע הקרוב, נפגוש לשיחה את המשוררת והאמנית אמירה הס. נשוחח על המפגש בין אומנות לשירה, על התאקלמות במקום וקבלה ועל ניכור ותחושת זרות ועל המעבר בין בגדד לירושלים. נשאל על המיסטיקה בשירה ועל המתח בנפש שמוליד שירה. נקרא מספריה השונים, נשוחח על כתיבתה היום ועל השינויים בפואטיקה ובנושאי הליבה של שירתה לאורך השנים.

יונתן ברג משורר צעיר, יליד 81, גדל בהתנחלות פסגות, למד במוסדות הדגל של הציבור הדתי- לאומי "חורב" ו"נתיב מאיר". שירת כלוחם בחטיבת הנח''ל.נדד ממושכות במזרח ובמערב, חזר בגלל השפה. בעל תור ראשון בכתיבה יוצרת וכעת לומד לתואר שני בביבליותרפיה באוניברסיטת חיפה,עבודת התזה שלו תעסוק בקשר בין חוויות ילדות לעיצוב הפואטיקה של משוררים מרכזיים, כותב ביקורות ורשימות על שירה, ספר שיריו הראשון "פה הנדודים" יצא ב-2012.

דמי כניסה : 30 ש"ח (כולל קפה)

 מספר המקומות מוגבל

 

יום ג', 5 במרץ, בשעה 20:00,

בסטודיו המחודש בבית "הליקון"

נחלת בנימין 73 (פינת לילנבלום) טל: 03-5600122

 

Print Friendly, PDF & Email

Tags: , , , , ,

Category: אירועי ספרות, דף הבית - ארועי ספרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.